S čím vám môžeme pomôcť?

Kým nám napíšete, vyberte z akej oblasti je vaša otázka.

 

Najčastejšie otázky

Mám voucher a chcem ho uplatniť.

Návod, ako voucher využiť, nájdete vždy na zakúpenom voucheri v sekcii “Ako uplatniť”. Keď vám e‑mail s voucherom dorazí, stačí kliknúť na odkaz a po otvorení uvidíte všetky informácie k jeho uplatneniu a kontakt na daného poskytovateľa. Ak e‑mail v schránke nevidíte, voucher vždy nájdete v sekcii “Moje nákupy” po prihlásení sa do svojho Zľavomat účtu. 

Pomohla vám táto odpoveď?   ÁnoNie

Kedy a kde nájdem zakúpený voucher?

Voucher vám pošleme ako odkaz v e‑maily, ktorý ste uviedli pri kúpe v košíku, nie poštou. E‑mail dorazí z našej e‑mailovej adresy voucher@zlavomat.sk. Je potrebné si skontrolovať vo Vašom e‑mailovom konte sekciu spam, reklamu alebo propagácie. Váš voucher tiež vždy nájdete vo svojom profile na Zľavomate po prihlásení sa v sekcii „Moje nákupy“.

Keď zaplatíte objednávku kartou, voucher vám pošleme do hodiny od úhrady. Ak zvolíte platbu vkladom hotovosti alebo bankovým prevodom, voucher vám zašleme najneskôr nasledujúci pracovný deň po tom, čo k nám dorazí platba. Platba bankovým prevodom zvyčajne prebieha v rozmedzí 2 až 4 pracovných dní. 

Pomohla vám táto odpoveď?   ÁnoNie

Ako odstrániť tovar z košíka?

Napravo od produktu, ktorý je vložený v košíku, nájdete krížik, pomocou ktorého tovar či voucher z košíka vyhodíte. Ak ste už v ďalších krokoch objednávky, je potrebné najprv kliknúť na tlačidlo „Upraviť košík“. 

Pomohla vám táto odpoveď?   ÁnoNie

Chcem napísať hodnotenie za využitú službu

Aby ste mohli napísať hodnotenie za využitú službu, ktorú ste si zakúpili prostredníctvom nášho voucheru, je dôležité si ho uplatniť u nášho partnera. Ak sa pozriete do svojho profilu, do sekcie „Moje nákupy – Uplatnené vouchery“, ukáže sa vám vedľa voucheru tlačidlo „Hodnotiť“. Po jeho rozkliknutí môžete hodnotenie pridať. Pokiaľ k hodnoteniu vložíte vlastnú autentickú fotografiu, odmeníme vás 10 kreditmi. Dobu možnosti hodnotenia nájdete pri každom voucheri v sekcii „Moje nákupy“, štandardne ide o lehotu 3 mesiace od uplatnenia voucheru. 

Pomohla vám táto odpoveď?   ÁnoNie

Nenašli ste odpoveď na vašu otázku?

Napíšte nám. Spoločne všetko určite vyriešime.

 
Hore
Právě jste offline.
Vaše internetové připojení je zpět.