Kategória

S čím vám môžeme pomôcť?

Kým nám napíšete, vyberte z akej oblasti je vaša otázka.

Najčastejšie otázky

Nemôžem dokončiť objednávku.

Najčastejšie ide o 2 problémy:

  1. Prehliadač, ktorý používate, nie je aktuálny. Skúste ho aktualizovať na najnovšiu verziu a premazať cookies v nastavení (respektíve „Možnosti internetu“), prípadne prehliadač zmeniť.
  2. Ak sa problém vyskytol pri platbe objednávky, skontrolujte, prosím, či máte povolené platby kartou online alebo či ste neprekročili denný limit pre platbu kartou online.

Pokiaľ ani jedna z možností nepomôže, kontaktujte nás a my vám pomôžeme. 

Pomohla vám táto odpoveď?   ÁnoNie

Voucher mi nebol doručený a je to už viac ako 3 dni od platby.

Skontrolujte si sekciu spam, reklamy alebo propagácie. Overte, či ste pri  platbe zadali správny variabilný symbol. Ak ste nám poslali platbu s chybným VS, peniaze automaticky pošleme späť a na vašom účte sa objavia do 3 pracovných dní. Pokiaľ o ponuku máte stále záujem, prosím, kontaktujte nás. My overíme, či je ešte možné zaplatiť ju znova. 

Pomohla vám táto odpoveď?   ÁnoNie

Kedy a kde nájdem zakúpený voucher?

Voucher vám pošleme ako odkaz v e‑maile, nie poštou. E‑mail dorazí z našej e‑mailovej adresy voucher@zlavomat.sk. Určite si, prosíme, skontrolujte sekciu spam, reklamu alebo propagácie. Váš voucher tiež vždy nájdete vo svojom profile na Zľavomate po prihlásení sa v sekcii „Moje nákupy“.

Keď zaplatíte kartou, voucher vám pošleme okamžite. Ak zvolíte platbu vkladom hotovosti alebo bankovým prevodom, voucher vám zašleme najneskôr nasledujúci pracovný deň po tom, čo k nám dorazí platba. 

Pomohla vám táto odpoveď?   ÁnoNie

Ako odstránim tovar z košíka?

Napravo od produktu, ktorý je vložený v košíku, nájdete krížik, pomocou ktorého tovar či voucher z košíka vyhodíte. Ak ste už v ďalších krokoch objednávky, musíte najprv kliknúť na tlačidlo „Upraviť košík“. 

Pomohla vám táto odpoveď?   ÁnoNie

Nenašli ste odpoveď na vašu otázku?

Napíšte nám. Spoločne všetko určite vyriešime.