Kategória

S čím vám môžeme pomôcť?

Kým nám napíšete, vyberte z akej oblasti je vaša otázka.

Najčastejšie otázky

Aké mám možnosti pre využitie vouchera?

Nové vládne opatrenia sledujeme a spolu s partnermi pracujeme na riešeniach. Robíme maximum, aby sme platnosti voucherov predĺžili tak, aby ste mali dostatok času po skončení tejto situácie vybrať si pre ich využitie vhodný termín. Vouchery budeme predlžovať priebežne v nasledujúcich týždňoch.

Kontrolujte si prosím priebežne, zmenu platnosti voucheru, ktorú nájdete vo svojom zákazníckom konte, ktoré nájdete v priloženom linku:

https://www.zlavomat.sk/kontrola-platnosti-voucheru

Ak by Váš voucher nebol predĺžený 14 dní pred skončením jeho platnosti, prosím kontaktujte nás  opätovne na podpora@zlavomat.sk. 

Pomohla vám táto odpoveď?   ÁnoNie

Aké sú možnosti, ak mám vouchery s termínmi nástupu v období 15. 10. až 30. 11. 2020

V prípade, že vo vo vami zakúpenom ubytovacom zariadení dochádza k nemožnosti využiť zakúpené služby, uvedené na voucheri (wellness, reštauračné služby) a máte záujem o rezerváciu nového termínu, kontaktujte priamo recepciu hotela.

V prípade, že si ešte nie ste istý náhradným termínom, obráťte sa na našu zákaznícku podporu. Tá vás oboznámi s ďalšími možnosťami.

Aktuálne si platnosť voucheru sledujte vo svojom zákazníckom účte – Moje nákupy, prípadne si ju môžete jednoducho skontrolovať na našej stránke vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. 

Pomohla vám táto odpoveď?   ÁnoNie

Aké sú možnosti, ak mám vouchery s termínmi nástupu po 30. 11. 2020

V tejto chvíli pre vás riešime predĺženie platnosti týchto voucherov. Kontrolujte si priebežne, pre rýchlejšiu dostupnosť informácií, zmenu platnosti voucheru, ktorú nájdete vo svojom zákazníckom účte – Moje nákupy, prípadne si ju môžete jednoducho skontrolovať na našej stránke vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru.

S poskytovateľom sa tiež v prípade potreby môžete dohodnúť na zmene termínu. 

Aktuálnu situáciu aj naďalej sledujeme. Veríme, že rezervácie vytvorené po tomto termíne budete už môcť plnohodnotne využiť. V prípade, ak by núdzový stav naďalej pretrvával, budeme všetko samozrejme riešiť a budeme vás ohľadom ďalších krokov informovať. 

Pomohla vám táto odpoveď?   ÁnoNie

Aké sú možnosti, ak mám vouchery bez konkrétnych termínov po 30. 11. 2020

V tejto chvíli pre vás riešime predĺženie platnosti týchto voucherov. Kontrolujte si priebežne, pre rýchlejšiu dostupnosť informácií, zmenu platnosti voucheru, ktorú nájdete vo svojom zákazníckom účte – Moje nákupy, prípadne si ju môžete jednoducho skontrolovať na našej stránke vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru.

Ak má váš voucher platnosť po tomto dátume, nespadá do obmedzenia vydaného našou vládou. Pevne veríme, že sa situácia čoskoro upokojí, a že si svoj zážitok budete môcť vychutnať. V prípade, ak by núdzový stav naďalej pretrvával, budeme všetko samozrejme riešiť a budeme vás ohľadom ďalších krokov informovať. 

Pomohla vám táto odpoveď?   ÁnoNie

Aké sú možnosti, ak mám vouchery iného typu ako je napríklad: vstup do aquaparku, reštaurácie a ďalšie iné lokálne služby

Vouchery na služby, pri ktorých je čerpanie od 15. 10. obmedzené (reštaurácie bez dovozu a možnosti vyzdvihnutia si jedla, kaviarne, bary a ostatné prevádzky verejného stravovania, kúpaliská, plavárne, sauny, aquaparky, fitness a wellness centrá)

Ak je platnosť vášho voucheru do 30. 11. 2020, prosíme vás o trpezlivosť. V tejto chvíli pre vás riešime predĺženie platnosti týchto voucherov. Kontrolujte si priebežne, pre rýchlejšiu dostupnosť informácií, zmenu platnosti voucheru, ktorú nájdete vo svojom zákazníckom účte – Moje nákupy, prípadne si ju môžete jednoducho skontrolovať na našej stránke vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru.

Ak má váš voucher platnosť po tomto dátume, nespadá do obmedzenia vydaného našou vládou. Pevne veríme, že sa situácia čoskoro upokojí, a že si svoj zážitok budete môcť vychutnať. V prípade, ak by núdzový stav naďalej pretrvával, budeme všetko samozrejme riešiť a budeme vás ohľadom ďalších krokov informovať. 

Pomohla vám táto odpoveď?   ÁnoNie

Nenašli ste odpoveď na vašu otázku?

Napíšte nám. Spoločne všetko určite vyriešime.