S čím vám môžeme pomôcť?

Kým nám napíšete, vyberte z akej oblasti je vaša otázka.

Najčastejšie otázky

Aké mám možnosti pre využitie vouchera?

Vzhľadom na danú situáciu, je potrebné si sledovať aktuálne opatrenia, ktoré vyplývajú z covid automatu.

Odporúčame pred využitím vouchera obrátiť sa na nášho partnera a dopytovať sa o aktuálnom režime v jeho prevádzke.

Taktiež s niektorými partnermi (predovšetkým s partnermi, ktorí sa už nachádzajú v čiernych okresoch) hľadáme riešenia, tak aby ste mali možnosť Váš voucher uplatniť aj neskôr. Preto si prosím sledujte jeho aktuálnu platnosť:

https://www.zlavomat.sk/kontrola-platnosti-voucheru.

Ak by Váš voucher nebol predĺžený 14 dní pred skončením jeho platnosti, prosím kontaktujte nás opätovne na podpora@zlavomat.sk. 

Pomohla vám táto odpoveď?   ÁnoNie

Nenašli ste odpoveď na vašu otázku?

Napíšte nám. Spoločne všetko určite vyriešime.

 
Hore